online ERP rendszer a WEBÁRUHÁZAK mögött

Szolgáld ki a megrendeléseket gyorsan, pontosan és automatikusan

WooCommerce, Magento, egyedi webáruházak kezelése egy felületen. Készlet kezelés, számlázás, kiszállítás kezelés, úvonaltervezés, futárszolgálat, kisker, nagyker forgalom.

Az online ügyviteli rendszer hogyan használható?

Az ügyfélmester ügyviteli rendszer telepítés nélkül használható! Elérhető Windows, Linux, Mac, Android, WebOs stb. rendszerek alól. Csak egy mondern böngészőre van szükség a használatához. Kipróbálása pár kattintás.

A rendszer előnye a költséghatékonyság és a megbízhatóság.
Cége az ügyfélmesterre számíthat.

És igen az ügyfélmester NAV-ra kész. Vagyis a törvényi előírásoknak is megfelel.

Iparágak ahol az ügyfélmestert használják

Webáruházak

Sok cég egyszerre több webáruházat is üzemeltet és ezek adminisztrációja költséges. Az ügyfélmesterrel a webáruházakat egy helyről kezelhetjük.

Az ügyfélmester kapcsolódik a Wordpress, wooCommerce, Magento, vagy Egyedi webáruházakhoz.

Offline Áruházak

A webáruházak mellett valódi fizikai áruházakat is könnyedén kezelhetünk. A pénztáraknál vonalkódolvasó segíti a gyors munkát.

Az ügyfélmester segít a készlet feltöltés, a leltározás, a szállítói megrendelések összeállításában is.

Kiskereskedelem

Ha egy vagy több értékesítési ponttal, bolt hálózattal rendelkezel az ügyfélmester segít abban, hogy a boltokban mindig legyen árú, az elfekvő készleteket láthassuk és akciózhassuk azokat.

Az ügyfélmester pontosabbá teszi a kiszolgálást  és a készletkezelést.

Nagykereskedelem

Már nem probléma a túrajáratok tervezése, szállítói megrendelések összeállítása, LOT, SARZS számok kezelése, útvonal tervezés. A kollégák közötti chat kommunikáció felgyorsítja a munkát. 

Az ügyfélmester időt takaríthat meg kollégáidnak.

Néhány funkció ami segíthet, hogy céged ügyvitele és az értékesítés jobb legyen
  1. SZÁMLÁZÁS, ÖSSZETETT BIZONYLATOK - Számla, proforma, exportszámla, deviza számla, árajánlat, garancialevél, szállítói, vevői megrendelés, belső bizonylatok, raktárközi bizonylatok, és bármilyen, a cégben használatos bizonylattípus. Teljesen személyre szabható bizonylatolási rendszert tudunk kialakítani.
  2. TÖBB TELEPHELY ÉS RAKTÁR - Több raktár kezelése, bizonylatok alapján raktárközi mozgások nyomonkövetése, leltár, készlet, fogyás statisztika raktáronként. Minimum készlet kezelés raktáranként.
  3. VONALKÓD RENDSZER - Címkenyomtatás, egyedi vonalkódok, egy termék több vonalkód kezelése, több részből álló összetartozó termékek kezelése.
  4. AUTOMATIKUS SZÁLLÍTÓI MEGRENDELÉSEK - Bevonhatjuk a beszállítóinkat, hogy a rendelések alapján a rendszer pontosabban tudja értesíteni a vevőket a szállítmány beérkezéséről, A megrendelések összeállítása beszállítóink felé 20.000+ termék esetén is csak pár perc.
  5. AKÁR 20.000+ TERMÉK - A rendszer nagy számú termék kezelésével is könnyen megbírkózik. Frissíti az árakat a webáruházakban, összeállítja a szállítói megrendeléseket, értesíti a vevőket.
  6. ÚTVONALTERVEZÉS ÉS FUTÁRSZOLGÁLATOK KEZELÉSE - Szállítói és vevői megrendelésekből, vagy egyéb bizonylatokból útvonaltervezés térkép segítségével. Az útvonaltervezés vizuális megtervezése történhet automatikusan, de manuálisan is lehet módosítani. Ez a szállító gépjárművek optimális kihasználását teszi lehetővé. Pakolós lista létrehozása, ami alapján különböző bizonylatokat tudunk készíteni. A pakolós listán minden ügyfélhez látható az érték, súly és térfogat, hogy a szállítójármű rakterét hatékonyan lehessen feltölteni.
  7. WEBÁRUHÁZAK AUTOMATIKUS FRISSÍTÉSE - Wordpress wooCommerce, MAGENTO, egyedi webáruházak kezelése. A webáruházakból a megrendelések azonnal megjelennek és tervezhetőek. A szállítói megrendelések elindíthatóak, a vevői megrendelések a kiszállításra előkészíthetőek. A webáruházakban az ár és termék változások azonnal megjelenhetnek.
  8. VEVŐI MEGRENDELÉSEK KEZELÉSE - Értesítsd vevőidet automatikusan arról, hogy megrendelésüket mikor kaphatják meg.
  9. SALES AUTOPILOT INTEGRÁCIÓ - Bizonylatokon szereplő ügyfelek és termékek átkerülnek SalesAutopilot rendszerbe, ami alapján különböző marketing automatizációkat lehet beállítani.
Néhány kép az ügyfélmesterről

Útvonal tervezése a megrendelések alapján

Bizonylatok keresése - bármilyen bizonylatot könnyen gyorsan megtalálhatunk

Termék képek feltöltése a média tárba

Miben segítünk és mennyibe kerül?
Árak és szolgáltatások

Az ügyélmester egy havi díjas alapú online ügyviteli rendszer a te problémáidra alakítva. 

- Nincs hardver és szoftver költség
- Nincs liszensz díj
- Nincs évenkénti megújítási költség
- Nincs kockázat

viszont van

+ Ingyes próbaidőszak
+ Oktatás, betanítás
+ Videós oktató anyagok
+ Rendszeres biztonsági mentés
+ Telefonos Ügyfélszolgálat
+ Segítség egyedi problémáidra
+ Kiszámítható költségek

Az ügyfélmesternél csak azért kell fizetned amit használsz.
Nincsenek rejtett költségek
.

Az árak a használni kívánt modulok, szolgáltatások és az egyidejüleg bejelentkezett felhasználók számától függ.

Kipróbálni egyszerű. Regisztrálsz és már használhatod is.

Mindenképp érdemes felvenned velünk a kapcsolatot mert ingyenesen segítünk abban, hogy a legjobb megoldást válaszd.

Miért jó ha személyesen konzultálunk? Azért mert egyedileg kialakított személyes árakat és engedményeket kaphatsz. Elmondhatod, hogy, mire van szükséged ezáltal egy jobb és használhatóbb rendszert szállítunk neked.

Ügyfélmester

és jobban mennek a dolgok

Kapcsolat

Telefon: +36-30-958-7742
+36-70-365-2644

Email: sales@ugyfelmester.hu

Debrecen